torsdag 25 februari 2010

Urban Decay - set.

Det roligaste igår var att mitt fina lilla efterlängtade Urban decay-set hade kommit!

Guld-Eyeliner.
Ögonskuggan Midnight cowboy rides again.
Glide-on ögonpenna i färgen Bourbon.

Färgen på midnight cowboy rides again är guldbeige med massor utav glitter. Jag tyckte det var allra finast att använda den ensam med bara mascara. En riktig dra-blickarna-till-sig-skugga.
Min finaste ögonskugga i samlingen, och mitt absolut bästa köp denna månad!
Så skönt att bara kunna dra på en enda skugga och vara klar. Jag vill ha tio stycken likadana till! Det får jag nog dessvärre bara drömma om.

Och kolla burken! Så fin att den förtjänar en egen bild. Som ett litet smycke i sminkväskan.
Tror aldrig jag fallit så för en liten ögonskugga. Den åker rakt in på min favvotipslista.
Ren kärlek!

Pennan är brunröd. Också med glitter i men det syns inte.
Inge speciellt med den, tyckte dessutom den försvann alldeles för snabbt. Men färgen är fin och ramar in blicken mjukare än med en svart penna.

Eyelinern.
De flesta glitterliners brukar ge rätt lite glitter, tycker jag. Men denna var helt okej! Dessutom lättmålad och utan att flaga bort efter nån timme. Ska jag vara ärlig så satt den faktiskt som berget och även efter att jag hade tvättat bort all makeup sent inatt så fanns det resten från denna.
Sånt gillas! Ja, inte rester då, men att den sitter bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar