lördag 10 april 2010

Ny mobil! Igen :)

Long time och två mobilinlägg på raken blir det nu. Har varit mycket annat att tänka på.

Som jag skrev i förra inlägget så fick jag en jättefin mobil av M. Dessvärre så var den trasig. Eller inte direkt trasig men kameran fungerade inte som den skulle, batteriet blev kokhett om man pratade längre än 3 minuter, och ljudet var knasigt.
Så.. fina fixarn och trixarn M skickade tillbaks den och jag tänkte använda min gamla ett tag. Men icke. Samma dag (!) som han lämnat tillbaks telefonen åkte han och köpte en ny mobil till mig igen. En SonyEricsson C901.
Han är galen. Och jag är så bortskämd att jag skäms. Men jag älskar den. Nu i efterhand är jag nästan lite glad att den förra mobilen inte fungerade så att jag fick denna istället hihi..

Jag är överlycklig över denna lilla manick och den tar så jättefina bilder. Den funkar perfekt och jag vråldiggar den. Han hade till o med köpt den i färgen peach. Kärlek! Han vet vad jag gillar ^^.
Jag älskar dig Baby. Tusen tack <3

Titta så fin den är!

Bilden är tagen med M's superkamera.
Visst är den vacker!

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Fint med ny fin telefon , den var jättefin :)

    Jag skulle skickat dig en sak igår men den kom inte iväg :( Jag ber om ursäkt och det kommer så snart som möjligt . Det var rättare sagt Andreas som missade att köpa frimärken .

    Du kommer alltid med så underbart fina ord så jag blir så glad varenda gång du lämnat avtryck hos mig .

    hur är det med dej ? Är det på bättringsvägar ?

    Massor av kramar gumman .

    SvaraRadera