lördag 5 juni 2010

Ny kamera!!!

 Jag har fått världens snyggaste lilla kamera! Med betoning på liten. Hur smidig som helst att ha med sig i väskan.
M tyckte jag skulle ha något bra att fota med och gick och köpte den till mig. Bara sådär. Hur lyckligt bortskämd får jag bli egentligen? Jag tror jag drömmer...
Och bra är den. Som sjutton! Och det ballaste då... det går att fota under vatten med den!! Den tar riktigt fina bilder. Så nu måste jag åka utomlands och snorkla så jag kan fota lite färgglada fiskar istället för svenska slemmiga gäddor ^^

Jag är så glad. Har aldrig haft någon riktigt bra kamera förut. Nu jädrans ska här knäppas. Mest på lilla Fröken Knas såklart :)
Ska visa några bilder på Nellie jag tog igår. Kommer nytt inlägg.

Kolla vilken snygging. Nu kan jag matcha både mobil, kamera, och naglar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar