fredag 21 maj 2010

2 Listor.

Har hittat några roliga listor jag ville fylla i. Vet att det är fruktansvärt tråkigt att läsa sådana om man inte känner personen ifråga litegrann men... dom  är roliga att skriva så scrolla förbi dessa listinlägg om ni vill!


Stänger du av mobilen när du sover? Nästintill aldrig.

Vem såg dig senast naken? Spegeln i hallen. Eller Nellie.

Hur såg du ut på högstadiet? Varvade mellan platinablond eller rastaflätor i skallen. Hade en jättestor ring i näsan, skateskor och hoodies. Vadå, det var ju inne då! ;)

Hur kommer du se ut om tjugo år? Usch vill inte ens tänka på det. Antingen rynkig och skrynklig eller om jag är rik - botoxfylld och rynkfri!

Hur var du på dagis? Tyst, blyg, givmild och snäll tydligen.

Hur är du att ha som arbetskamrat? Jag är trevlig, anpassningsbar, glad och hjälpsam. Ja faktiskt.

Biter du på naglarna? Nej.

Har du något handikapp? En whiplashskada som är ett himla drygt handikapp ibland.

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Varken eller.

Svär du? Japp, för mycket tyvärr.

Är du trevlig mot jehovas vittnen? Jodå det är jag. Oftast. Hade det stått försäljare däremot så hade svaret blivit ett rungande NEJ.

Hur homo är du på en skala 1-10? Haha, nuförtiden inte alls dvs 0. Däremot experimenterades det en del när jag var yngre. Det var då jag insåg att jag är noll homo. Lite trist kanske?

Tror du på utomjordningar? Ja det gör jag.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut? Hmm.. M's ris med sprödbakad torsk och remouladsås och majs. Mums!

Vad finns alltid i ditt skafferi? Kaffe.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Ärtsoppa eller levergryta. Uäck!

Ljuger du? Ibland kommer det väl en vit lögn ala "nej jag hade mobilen på ljudlös" om mormor ringt och jag inte orkade svara. Men jag försöker alltid säga sanningen, speciellt om det är viktiga saker.

Har du kysst en polis? Ja, faktiskt! För hundra år sedan.

Är du rädd för securitasvakter? Nej verkligen inte. Dom är bara dumma mot snattare och någon snattare är jag då inte!

Har du någonting att dölja? Ja, speciellt om det är en dålig utseendedag. Då vill jag dölja hela mig!

Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar.

Är du / har du varit gift? Nej.

Skulle gå upp klockan tre på natten en arbetsdag för att hämta din partner fast det går nattbussar? Om jag hade körkort - absolut. Han skulle göra samma för mig.

Kan du laga cyklar? Njae beror väl på vad som ska fixas. Har kedjan hoppat av så kan jag ju fixa det iaf.

Kan du baka bröd? Jadå, men jag gör det inte så ofta.

Vet du hur man frostar av en frys? Ja.
 
 
Ytterligare en lista.
 
Vad gjorde du för tio år sedan? Var extremt skoltrött. Jobbade extra i en flummig New Age butik. Festade 4 dagar i veckan, dansade mig svettig på krogen, sov alldeles för lite, tänkte aldrig längre än till helgen, och drömde om att flytta till New York.
Fem snask du gillar? Choklad i alla dess former, Ben&Jerry glass, och choklad tre gånger till.

Vad skulle du göra om du hade tio miljarder? Köpa massa saker till min familj, och till M och hans familj. Köpa ett flott hus med ännu flottare inredning samt ge M några miljoner att inreda sitt biorum med. Resa ett varv runt jorden. Shoppa asset av mig i New York. Skänka en hel del. Köpa ett eget solarium och gym. Skaffa en fin båt och leka lyxhustru som ligger på däck och solar med en drink i handen. Och tusen andra saker.

Tre dåliga vanor? Morgontrött så in i vassen. Godisråtta. Har ojämnt och italienskt temprament.

Fem saker du gillar att göra? Sexa loss med min älskade haha. Gosa med Nellie. Shoppa. Pyssla. Läsa.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa? Harembyxor. Hängselbyxor. Skinnrock som går till fötterna. Foppatofflor. Neonfärgade jeans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar