tisdag 25 maj 2010

Trött Lus.

 Jag borde städa. Och betala fyrtioelva auktioner på Tradera som jag vunnit. Ibland är jag så dum och budar på massor utav auktioner för man brukar ju liksom inte vinna alla iallafall. Sen börjar vinstmejlen hagla in och slutar aldrig och jag inser att mina shoppinghungriga fingrar kanske budade lite väl högt. Och på lite väl många auktioner. Nä, så illa är det inte egentligen. Behövde nog mest klaga ^^

Ja som sagt, jag borde städa, och betala räkningar. Men istället sitter jag här och drömmer om 5-stjärniga lyxhotell med uppvärmd pool, drinkar i handen, kärlek i luften, och avstängda mobiler datorer och tysta dörrklockor. Skulle klara mig en dag eller två. Men jäklar vilka sköna dagar det skulle va!
Ärligt snodd bild från Google.


Jag och M hade uppesittarnatt igår. Lite väl länge med tanke på att han skulle upp och jobba idag.

Vi kollade bla på en film som heter Solomon Kane. Jag tyckte den sög så jag förstörde filmen för M också genom att prata sönder öronen på honom medans jag låg och löste korsord.. Tur att man som tjej är multitalanted!
Klockan sex imorse hade jag fortfarande inte somnat och var döhungrig så jag smög upp och käkade rester från igår haha. Lamm. Mums och fy tusan vad gott det var!

Nu måste jag sätta igång med dagens mission. Snart. Om en stund...
Har födelsedagskalas på torsdag och imorgon hinner jag inte göra ett dugg för då ska jag förbereda mig själv med solning och fotbad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar