fredag 21 maj 2010

Tandblekning?

Många inlägg idag. Brist på bättre saker att göra när vädret är regnigt. Jag önskade att min solbränna kunde synas på bild. Är det blixten som gör att den inte syns tro? Hm ska prova utan imorgon.
Jag vill göra en riktig tandblekning. Hade jag varit miljonär hade jag fixat porslinsfasader.
På detta kort ljusade jag upp tänderna endast två ynka nyanser och det blir ändå sådan himla skillnad!

Jag har två hemmablekningar för tänderna men tycker det känns lite läskigt att göra sånt själv. Man är ju inget proffs liksom. Ska nog ändå fortsätta imorgon för nu har gaddarna vilat en hel vecka och är nog redo för lite peroxid igen ;)

 Jag som lekt med OBH Nordicas finfina vågtång. Lång tid tar det, men fint blir det!

1 kommentar:

  1. Fina du , kul att du tänker blogga litegrann igen :) Jag håller min ögon i din blogg , :) stumpan , jag har saknat dej minsann .

    Ja jag sa upp mig på jobbet , men chefen ordnade litegrann så att det blev bättre så jag är tillbaka igen .

    pengarna behöver man ju .

    Kul att ni har fiskat du och M , och Nelly sötnos tog ett dopp också , Gere har faktiskt också badat i år ;) Han är tokig i vatten .

    Hur är det med dej nu ?

    SvaraRadera