fredag 26 mars 2010

Browfix.

Jag har letat efter en bra ögonbrynsgel. Har testat flera olika men utan att ha blivit ens lite nöjd.
Kan tyckas löjligt men just en grym brynfixare är rätt viktig för min sminkväska då ögonbrynen annars spretar åt alla håll och kanter. Inte snyggt.

Såg en billig browfix på H&M för nån dag sedan och tänkte att den antagligen är minst lika kass som min svindyra browfix från Dior (som jag av ren snålhet tvingat mig själv att använda slut på) men att den får duga tills något bättre dyker upp. Men icke!
H&M's lilla tub fungerade klockrent och jag slipper därmed leta längre. Skönt! Brynen håller sig lydigt på plats en hel dag och natt. Man ska bara se till så att man inte tar för mycket, då blir brynen krispiga som kycklingvingar och det vill man ju kanske inte.

Browfix från H&M, 49:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar