onsdag 3 mars 2010

Paket från Lindex.

Hämtade ut paket från Lindex igår. Man blir så GLAD när allt sitter som det ska, i rätt storlek och på rätt sätt.
Ytlig vardagslycka när den är som bäst! ;)

 Behövde en vardagstop att ha med mina mysiga mysbyxor haha. Då fick det bli denna. Billig var den också, 99:-. Men sprättade bort rosetten/bandet i halslinningen. Den var mest bara ivägen iallafall.

Här är Lindextröljan jag skrev om för någon dag sedan. jag bara äääälskar den!! Bilden är jättedålig men jag publicerade en bild från deras hemsida för någon dag sedan där den syns bättre.
Knallorange, oversized, jätteskön.
Den blev en 10 poängare direkt! Sånt gillas.
249:-

Leggingsen med spetskant satt också som en smäck, och var jättefina ihop med tröjan.
199:-

Nu måste jag ta mig i den berömda kragen och börja med det som ska hinnas med ikväll. Tror det blir en mysig afton. Tycker alltid det är mysigt när jag har något att pyssla med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar