söndag 7 mars 2010

Naglar & Nellie!

"Naglar & Nellie" passar faktiskt helt okej ihop. Iallafall igårkväll då jag fixade med mina naglar, och hon fick sina naglar klippta. Eller klor om man ska vara petig. Men lacket skippade jag på henne. Hon får köra au naturel!
Fransk manikyr med rhinestones.

Flera gånger har jag hört Nellie småpipa. Precis som att hon vill göra mig uppmärksam på att det är något men liksom skäms lite. Och varenda gång jag gått och tittat så har hon lyckats trassla in sig i mina sjalar och måste ha hjälp att hitta ut. Då sitter hon helt still och ser ut som en mumie inlindad i en stickad sjal och jag skrattar lika mycket varje gång.
Igår gjorde hon samma sak fast i täcket. Alltså snurrar in sig mellan själva täcket och påslakanet och sen hittar hon inte ut själv.
Efter hjälp från matte att komma ut så hittade hon något mittemellan där hon kunde sova innanför påslakanet men utan att fastna..
Nellie med muslimslöja.

Här är favvofilten hos M. Den myser hon på i sängen varje kväll i väntan på att husse ska komma hem och busa.
Jag brukar pyssla, Nellie äter grisöra. Vi har det rätt mysigt faktiskt.
Det är fult att säga men Nellie är ungefär som mig, finare i verkligheten än på bild haha. Men jag ska fixa ett litet videoklipp på henne imorgon och lägga upp istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar