tisdag 2 mars 2010

Fimo sticks till naglar.

Hade möte igår. Kändes rätt skönt att äntligen ta ett beslut angående jobbet. Får se hur det känns längre fram, om jag gjorde rätt eller ej.
Ingen bra morgon. Jag har ont i ryggen och M tycker att jag verkar skitsur. Jag i min tur tyckte att han verkade helt frånvarande och sur igårkväll. Vet inte om det är missförstånd från båda håll, och jag orkar inte spekulera i det idag heller. Det är som det är. Förhoppningsvis blir det en bättre dag o kväll idag.

Har fått mitt paket från Lindex så jag måste ta mig ner för att hämta ut det. Men det är 2 meter snö här o där så det känns sådär att gå ner.

Förresten igår klickade jag hem nåt kul från Tradera! Jag har aldrig testat det förut men sett flera som har. Fimo sticks, i form av frukter. Det är som små stänger av fimolera som man skär tunt tunt tunt och dekorerar naglarna med. Ganska kitschigt och lite smålöjligt, men roligt att pyssla med!
Jag ska använda mina sticks till mitt scrapbookingpyssel också tänkte jag :)
Såhär kan dom se ut. Äpplet köpte jag blandannat, och kiwifrukten. Och så var det en massa fler småfigurer som kaniner och sånt. Det blir pysselkul!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Väldigt fina fimosticks, var har du köpt dem? Skulle verkligen vilja veta då jag gör cupcakes i fimolera :D
    Svara gärna till
    andreamyran@hotmail.com

    Tack! Bra blogg!

    SvaraRadera