måndag 1 mars 2010

Ugglor!

Ugglor.
Jag älskar ugglor. Har gjort ända sedan jag var liten.
Ett tag flikades det in små hemliga ugglor i varenda teckning jag gjorde. I hus, på kläder, uppflugna i träd, sittandes i handväskor, på kuddar..




Jag tycker ugglan är så oerhört söt och charmig med sitt säregna utséende. De verkliga levande fåglarna gillar jag däremot inte så mycket, de kan se så elaka och opålitliga ut. Men tecknade, eller prydnadsugglor, det älskas!

Jag MÅSTE leta på en liten uggla idag! 




1 kommentar:

  1. Hej gumman , bra att du gillade mailet och jag väntar på svar ;) Tycker också det är så mysigt att kunna skriva lite till varandra .

    Ugglor är fina djur , de utstrålar dessutom klokhet ! ;)

    Jag hoppas verkligen att vi kommer uppåt landet , det vore så skoj .. Jag har alltid velat se Dalarna . Det ska vara fint har jag hört ! ;)

    Haha, när du har gjort pannacottan en gång kommer du också tycka att det inte var nå vidare svårt ! ;) Det är supergott dessutom .
    nej inte testat att dekorera cupcakes , eler jo jag gjorde det en gång ,men jag har inte tålamodet att göra allt , det är ju komplicerat och hålla på med allt som innebär cupcakesbak , men ack så gott och jag tycker det är jättekul med dekoration , :O) Jag önskar mig en såndär muffinsform , så jag ska nog åka till ÖB och inhandla mig en , såg att de hade billiga sånna , med en sån form så får man ju höjd på cupckeasen det är det som är häftigt tycker jag . Mina blir ju bara platta annars , haha !

    Ja , man kanske skulle göra en banner , det ska jag nog trixa med ikväll tror jag ! Tack för tipset ;)

    Fy nu sitter jag här och trycker i mig massa chips , det är inte nyttigt av mig . :) haha . Jag tänkte jag skulle sätta mig och skriva ett litet blogginlägg . ;)

    Paketet har inte kommit ännu , :( tyvärr ! Jag går här och väntar minsann , men det tycks inte dyka upp något . Kanske imorgon ! :) Dumma posten ! Jag som är så jääädra nyfiken ! :)

    Massor av kramar till dig gumman !

    SvaraRadera