söndag 28 februari 2010

Leggings o Cherrypink!

Nästa vecka kommer förhoppningsvis dessa godingar till butik i rätt storlek också.
Hålstickad tunn tröja från Lindex med det fina färgnamnet cherrypink, 349:-
Jag älskar de lite vida korta ärmarna! Men den är både längre och ser mer oversized ut irl än på bilden. När jag provade den så gick den ungefär till strax nedanför rumpan. 
Kul med en glad FÄRG också, jag som är begravningsentreprenörernas stilikon annars.
Jag tror den kommer bli perfekt att promenera i till våren med en tunn top under och fin sjal till :)


Svarta leggings med infälld spets, också från Lindex, 199:-
Ingen kan äga för många fina leggings. Eller?

1 kommentar:

  1. hihi , du är söt du ! Jag gör bara enkla saker , :D Pannacottan är jätteenkel och göra . Lägger upp receptet stumpan så kan du göra det en gång , allra helst hade jag velat komma upp och hälsa på dej och bjuda dig på en pannacotta , och avnjuta den tillsammans med dej ., Kollade förut och det är 65 mil till dig :O puuh , så tråkigt ! Och ganska dyrt och åka tåg , typ 800 enkel biljett . :(

    Massor av kramar

    SvaraRadera