tisdag 16 februari 2010

Alla hjärtans dag.

Har bråttom bråttom men måste slänga in ett inlägg och visa vad min alla hjärtans dag bestod av.
Förutom den übermumsiga kinamaten vi åt så fick jag den häftigaste lilla pryl jag sett på länge. En filmkamera!!
Den är pytteliten och smidig och jättesöt. Perfekt när det går mot vår och jag vill dokumentera Nellies varje litet tass-steg :D
Titta vad fin den är. Samsung flashcam U10 heter den tydligen. Det säger iallafall inte mig så mycket mer än att det är ett roligt namn så här kommer bild.


Utöver denna lilla fina pryl mumsade jag vattenmelon och Ben&Jerrys Half Baked. Den har jag döds-craving efter nästan varje kväll. Fast jag behöver inte sukta så länge för M ser till så att det alltid står en förpackning i frysen. Eller två. Eller tre.


En kalasdag och definitivt bättre än förra årets.
Fina fina M tänker på allt. Till och med på att jag vill ha glass, trots att han hatar den själv.

Däremot är han torsk på Pucko. Som smakar kola! Uäsch!
Kolla in hans kyl. Den där goda puckon till höger är min. Den smakar CHOKLAD. Dvs så som dom ska smaka. Hans smakar lite mera mesigt ;)


Tack för en jättefin alla hjärtans dag Baby <3

1 kommentar:

  1. mumsigt :) melon är så sjukt gott , o kola-puckon oxå :) mumsi mumsi ..

    Härligt att den där ögonbrynsfärgen var bra :)

    vet om en sida med billigt smink , fast märkessmink , min pappa tipsade om den ;) haha . ska kolla upp vad den heter , de var parfymer o så med , ska se om jag hittar det o om det var så billigt som jag vill minnas att det var , du som är sminktokig :) Jag är ju mer parfymgalen :)

    SvaraRadera