tisdag 23 februari 2010

Mysnatt.

Åh, ska ta bussen till ett möte strax, och jag har sovit cirkus 40 minuter inatt. MEN, det är det värt för jag satt uppe och tecknade hela natten!
Tv4 Fakta (bästa kanalen ever!) visade spännande dokumentärer, M låg bredvid och sov, Nellie låg ihopkrupen under täcket och värmde mina fötter, och jag satt och tecknade i skenet av nattlampan.
En riktig mysnatt med mig själv :)

Jag förstår däremot inte hur Nellie kan sova UNDER täcket. Ofta hela nätterna. Liksom, hur får hon luft? Andas hon med gälar som en fisk? Eller är hon en kamel med luft i en osynlig puckel istället för vatten? Fast egentligen har väl kamelerna fett där i och för sig, men ändå.
Jaja, ett mysterium är det iallafall.

Nu lär jag sätta på sminkansiktet och bege mig. Sen blir det stan och shopping av nya sminkpenslar och leggings.

Förresten, jag funderar på att lägga till en ny kategori här på bloggen. Men vad ska det vara? Tips kanske. Eller har ni något annat förslag?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar