måndag 22 februari 2010

Lancôme och Collistar.

Mer makeup! 
Tre nya små Juicy Tubes, och ett skimmerpuder från Collistar.


Jag vet inte varför jag fortsätter testa grejer från Collistar för det enda bra jag hittat därifrån är en foundation (som dessvärre var för mörk för mig så nu är den påväg till Jennie), men alla andra produkter har kommit i jättefina förpackningar, men med helt värdelöst innehåll.
Som detta shimmeringpowder som det så fint stod i beskrivningen.

Jag tänkte använda det som highlighter men det GLITTRAR verkligen. Inget skimmer alls utan bara stora korn av guld.
Fine, då använder jag det som ögonskugga tänkte jag för den är trots allt fin med allt sitt glitter. Men icke, det vägrar fastna och flyger bara omkring utan att sätta sig, oavsett vad man använder för borste/pensel/skumgummiapplikator. Även när jag testade den i dekolletaget vägrade det fastna och dammade bara omkring.
Produkten är FIN, men kass.
Nej, det får bli min allra sista produkt från Collistar.

Syns kanske inte jättebra men jag lovar, den glittrar mer än en transa under Melodifestivalen.

Däremot blir dessa inte mina sista Juicy Tubes, såklart. Jo sista för den här månaden. Men jag beställde faktiskt dessa INNAN jag tog mitt frivilliga, men välbehövliga, gloss-stop.

             Från vänster: Miracle - Ger liiiitelite glitter och en svag ljusrosa färg. Min favvo av dessa!
Spring Fling - Är nästan färglös och utan glitter. Bara massa glans. Fin ovanpå läppstift.
         Coral - Rosaröd nyans som ger ganska mycket färg och doftar melon. Mums!


Nu blir det dusch och hårinpackning med olivolja. Ska hem till M senare men han hade nån barndomsvän där nu så dom ska väl leka klart ensamma först.
Jag ska svälja två alvedon och hoppas på att jaga det halsonda på flykten, och drömma om att mitt Urban Decay-set svävar in genom fönstret på något fränt och magiskt sätt. Hey, drömma får man väl?

1 kommentar:

  1. Åh , så spännande det ska bli . Du är verkligen duktig med sånt om smink och sådär , tycker du kan lägga upp litet sminktips , alltså hur man sminkar sig på ett fint sätt , Det vore skojjigt ! :)

    Men herreminje , rånar de hela stan eller ? haha ..


    Nu har jag öppnat den nya bloggen (www.mammatillvidar.blogg.se) Kika gärna in där nu istället eftersom jag kommer lägga den andra på is nu .


    Tack så mycket , :) Ja jag minns det , och minns också att du vågade göra det , så jag tänkte att ah , jag gör det jag också . :) hihi . Jag brukar vara så löjlig när det gäller mitt hår , men jag tycker det blev bra ändå ;) Tack tack för att du säger vad du tycker , det är kul när folk säger hur fint det blir , så slipper jag ha ångest för att jag impulsade :)

    Jag håller utkik efter paketet , jag ska skicka en provflaska av en ny dusch-kräm också . Är medlem på en sida där jag ska testa det och ge bort provflaskor och berätta om vad jag tycker och sådär . Ska bli kul och testa det nya dove tror jag det var ! :)

    Datorn funkar bara när den själv vill :/ Det är så kasst . Men det är tur jag har Andreas dator i värsta fall som stillar min hunger för datorande :) hihi

    kramar i massor !

    SvaraRadera