tisdag 16 februari 2010

Fynd!

Har gjort några riktigt bra fynd på sistone. Och några mindre bra.
Detta ögonbryns-kit från budgetmärket Wet n' Wild var ett såpass bra fynd att det förtjänar ett eget inlägg.

Jag har alltid beställt ett dyrt kit från Usa i alla år men tänkte att jag lika gärna kan prova det här som kostar en tredjedel då jag inte vill lägga 400 spänn för att få färg på brynen längre.
Och glatt överraskad blev jag!
Alla brynfärger brukar annars ha så mycket röda pigment i sig men inte denna.
2 färger, en mellanbrun och en mörkare, samt en fixer (den vita/genomskinliga) för att forma och hålla brynen på plats.

Det följer också med en snedskuren pensel (som faktiskt var helt okej för att vara i miniformat!) och en minipincett.
Dessutom kan man dra ut en spegel i sidan utav förpackningen. Onödigt för mig, men gulligt.
Me like!
5/5

Wet n' wild Eyebrowkit, 127 :-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar