söndag 28 februari 2010

Grym men dyr rengöring, Dermalogica.

Förhoppningsvis så kommer denna hem till mig nästa vecka. Den absolut BÄSTA rengöring för ansiktet jag någonsin testat - Dermalogica special cleanser.
Inget har fått min hy i så bra balans som denna och jag klarar mig (tyvärr) nästan inte utan den. Rengör ordentligt utan att torka ut. Den är till och med viktigare för mig än en bra ansiktscreme.

När den tog slut för några veckor sedan märkte jag skillnad efter bara nån dag med utslag i ansiktet, och bestämde mig för att aldrig mer råka ha slut på den i skåpet.
Men jag FATTAR INTE varför den ska vara så in i vassen DYR! Visserligen är den jättebra, och dryg. But still..

Den här gången slog jag på stort och beställde den största, det kommer ändå gå åt liksom. Men 500 ml425:- + frakt. 
Den kommer säkert räcka nästan ett år, och visst är det väl bra med tanke på att den används varje dag och min hy slipper slå bakut. Min hy är viktig för mig och jag är glad att ha hittat något som verkligen fungerar. Men nästan 500 spänn för TVÅL, det är lite over the top.
Jaja, min hy tackar och bockar iallafall så det får väl vara värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar