torsdag 25 februari 2010

Shopping: parfym bronzer, penslar.

Massa shopping blev det igår. Så blir det alltid när man bara ska ha två små saker, men istället kommer man hem med tjugotvå små saker. Men det är ju så kul ^^
Bilder på kläderna har jag inte fotat än. Några toppar, en tunika, tre par leggins med dragkedjor och pärlor och skinn, och världens mysigaste mysbyxor att lalla runt i om kvällarna.

Men kolla in det här då.


Vem skulle kunna motstå den här flaskan?
Den var så sockersöt där den stod att jag var tvungen att ha den nästan oavsett doft. Som tur var så luktar den helt okej!
Dessvärre så försvinner doften snabbare än man hinner blinka.










Ny bronzer, den stora guldiga dosan från H&M. Tycker den är helt okej för att vara budgetpuder. Åtminstone på vintern då den inte ger för mycket färg och skimmer.

Och två av mina favoritbudgetpenslar, från Lindex. Egentligen ögonskuggspenslar men jag använder de till cover all mix - concealern från make up store.
Perfekt!

Jag köpte dessutom ett gulligt litet parfym-set. Det var inte speciellt dyrt och jag gillade idén med 2 matchande parfymer. En lättare att ha under dagtid, och en tyngre kvällstid. Dom doftade underbart blommigt i flaskorna, men på huden måste någon vidrig kemisk reaktion hända för på mig luktar de APA! Svinstarkt av typ liljekonvalj och så kvalmigt att jag var tvungen att tvätta bort det.
Misslyckat.
Tur att allt annat var fina fisken!
Kanske ska försöka sälja parfymerna och köpa en ny.

Tips till er som har Coop i närheten - Dom hade ett rosa Beckham-set där just nu med 30 ml parfym och 50ml bodylotion för 90 :-
Inte illa!

Dum som jag var så blev jag dumsnål och gick vidare trots att det bara var två askar kvar. Som tur är har jag världens snällaste M som precis är påväg dit för att kika om det finns någon kvar. Hoppas hoppas!
Jag tycker denna doftar jättegott och har använt upp 2 fullstora flaskor. Förhoppningsvis får jag dofta Beckham ikväll igen :)

Nu strular bloggen för mycket. Ska in med massa fler bilder men det får bli ett nytt inlägg.
Hold on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar