lördag 20 februari 2010

Pysselpaketet!

Igår fick jag äntligen mitt välkomstpaket från scrapbookingklubben Creative club!
Det innehöll en hel del fina papper, och ett kanonbra litet fotoalbum som jag ska sätta igång och scrappa med så fort jag lyckas skicka in bilder till framkallning. Vet inte varför men varje gång jag försöker ladda upp ett gäng foton på Fujis hemsida så funkar det inte.

Innehåll från pysselpaketet.


Apropå igår så hade jag en jättefin kväll med M. Jag behöver verkligen dessa riktiga kärlekskvällar emellanåt för att må bra. Då känner jag mig alltid så sprudlande kärlekslycklig efteråt!

Dessutom droppade han en sån rolig kommentar när vi tittade på konståkning att jag fortfarande fnissar.
"Killar på isen vill spela HOCKEY, inte svänga såhär med armarna och flaxa med rumpan".
Haha! Min älskade machoman <3


1 kommentar:

  1. Hahaha, underbart vad jag kommenterar i din blogg i dag! Men det är en sjukt fin blogg med bra inlägg och du är grymt underskattad av kommenterare! OCH - jag är också med i Creative! Har nu framkallat alla bilder från Sweden Rock 09 och 10 så mitt album blir a la festival!

    SvaraRadera