lördag 27 februari 2010

Shopping, kläder

För några dagar sedan hade jag shoppingdag på stan med mig själv. Ibland saknar jag någon tjej att shoppa med, men ofta tycker jag det är skönast att gå ensam. Då kan man prova i timmar utan att tänka på att någon står och trampar rastlöst utanför :)
Kom hem med en hel massa saker, bla detta. Bilderna ser jättegrå och trista ut när man fotar grejer i soffan. Men alla andra ställen var upptagna av tvätthögar så det får gå ändå :)

Tunika med resårmudd längst ned, från H&M. 249:- tror jag att jag betalade.
Nellie ingick inte i priset.

Leggings från lindex med skinninfällningar, 249:-
Ser mer glansigt ut på bilden än irl.

Leggings med nitar från Lindex, 199:-
Har 4 olika leggings med nitar nu, men jag gillar att dessa bara är nitade vid vaden. Dessutom med lite större nitar än resten. Kommer bli fint till lågskor i vår.

Köpte en massa annat också men det fungerade inte nå vidare att fota. Mysbyxor, basictoppar (som jag råkade ta alldeles för stor storlek på så jag måste försöka sälja eller ge bort dom), samt trosor och bh, snuskparfymer, och smink. Men det tror jag redan att jag bloggat om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar