onsdag 10 februari 2010

Underbara sommar.

Sitter och sorterar bilder som ska in på framkallning för att kunna användas till scrapbooking och annat pyssel.
Tittar på bilderna från kolmården i somras. Så underbart det var, och så kul vi hade. Inte bara att få se allt på kolmården utan hela sommaren. Att vi hade den tillsammans! 

Alla utflykter vi gjorde så fort tiden fanns.
När han lärde mig fiska och jag fick en död gädda på kroken.
Den mänskliga apan som tittade rakt in i kameran.
När vi åkte på den stora flotten och M fick en gädda med skitstort gap och tusen tänder.
När vi tjuvfiskade och jag nästan fick en blodigen på foten!
M's maffia-cigarrblossande efter den långa vandringen på björnparken.
När vi åkte båt och jag var jättenervös, sen ville jag aldrig att den där dagen på sjön skulle ta slut.
Alla grillkvällar.
Kylhuvud och blå tunga i djurparken.
Miljoner med pussar och kramar.
Och så mycket mer...
Allt var så levande och andades kärlek! Och jag levde på ett sätt jag aldrig tidigare känt.

Tänk att han ville ge just mig alla dessa spännande, roliga, mysiga upplevelser. Det var så stort för mig. Både upplevelser och känslor jag aldrig varit i närheten av. Jag glömmer det aldrig.

Det var min bästa sommar. En riktig kärlekssommar.
Jag tänker att sommaren snart är här igen, och jag tror den kommer att bli precis lika bra.
Jag är så lyckligt lottad.






1 kommentar: