söndag 7 februari 2010

Gaah! Artisteer.

Jag är värdelös på att greja med dataprylar. Eller, ibland går det som en dans och då känner jag mig som den värsta hacker som lyckats hacka sig in i regeringens datorer trots att jag bara lyckats packa upp en romantisk komedi. Typ.
Men oftast går det som det gör nu och jag HATAR att inte kunna fixa grejer själv på datorn utan att fråga andra. Man ska bara kunna sånt om man har en dator liksom..
Men jag har lärt mig jättemycket på några år och om jag jämför med vissa andra, typ min mamma, så är jag faktiskt proffs. Så det så!

Nu håller jag på och installerar Artisteer.
 Ett weddesignprogram. Tror jag. Har bara läst lite om det på grymmingsidan nummer ett om man behöver hjälp med olika bloggsaker och html. HÄR hittar ni inlägget om Artisteer.
Visst verkar det spännande!




1 kommentar:

  1. Tittut!

    Nu har jag klampat in här och kikat runt lite... Tänkte att det var bäst att jag lämnade ett litet spår av mina 33:or här... ;)

    Vad fint du har fått till det och vad härligt som du skriver... :) Kraam!!

    SvaraRadera