söndag 14 februari 2010

Svåra val. Ungefär som i politiken.

Hm hm hm.. Många inlägg idag. Bloggen är lite som ett lyssnande öra där jag stöter och blöter alla världsviktiga frågor såsom vilken färg nagellacket ska ha idag.

Så..

Hårlockigt eller rakt?
Jag tror jag kör på rakt. Volumaster, plattång, och glansdroppar. Classy och klart.

Kläder - Klänning, nitleggings, lackbrallor, jeans, eller vanliga svarta leggings?
Egentligen ville jag ha klänning ikväll men min strumpbyxor maskade upp sig på nyår och jag har glömt att köpa nya så det går bort. Vanliga leggings struttar jag ju jämt omkring i till vardags så det skippar jag också. Det får antingen bli ett par ljusblå jeans eller ett par grå. Med antingen en svart båtringnings-top till, eller en svart med paljetter. Rätt så tråkigt och inte så finklätt men kläderna brukar ändå åka på golvet efter ett tag.

Smink - Sotade ögon med ljusa läppar, eller ljusa ögon med diskret rosa färg på läpparna?
Svårt! Blir nog något mellanting men eftersom jag har svart top och mörkt hår så vill jag nog inte ha för mörka ögon för då ser jag ut som en svartrockare. Och det är inte min stil.

Underkläder - Bomullstrosor ala tant, eller spets och sexyness?
That's for me to know and for M to find out.

---------------------------------------------------------

Och istället för att sitta här och skriva dravvel så borde jag börja om jag ska hinna.
Ha en mysig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar