onsdag 10 mars 2010

Tack snälla du!

Usch, jobbiga tider just nu. Bloggen får nog ligga lite halvt på is de kommande veckorna. Eller så skriver jag nåt inlägg när jag orkar helt enkelt.

Ibland har man sådan tur med människor omkring sig. Ibland kan jag tänka att det var värt att behöva ha alla destruktiva och fula fiskar omkring mig om det var det som skulle krävas för att man senare får träffa människor som är lika fina som dom fiskarna var fula.
Som M tex. Han är ju den finaste jag träffat! Han är magi, och tillsammans tror jag vi kan förflytta berg.

Jennie är också en sådan fin människa som jag är så glad över att få ha i min närhet. För även om hon är många mil bort så känns dom där milen inte alls ibland.

Idag gick jag hem från M (vad skulle jag göra utan honom, min klippa <3) efter en ångestnatt och ångestmorgon. Tittar i brevlådan och där ligger det finaste brev med kort jag någonsin fått, från just Jennie. Att någon tänker på en på riktigt, det kan göra mycket i jobbiga stunder.
Jag vill säga tack gånger en miljon, men det blir för drygt att skriva.
Brevet lägger jag i väskan och drar igen dragkedjan. Det kommer jag att läsa många gånger den kommande tiden.

Jennies fina omtänksamma kort. (Klicka för större bild)
Tack gumman!!

1 kommentar:

  1. Åh gumman jag som önskar jag kunde göra mer ! Tänk vad en liten sak kan göra så mycket , skönt att du tyckte om brevet och kortet . Ibland känner jag att jag kanske kan bli för mycket men du uppskattade det då iaf!

    Jag önskar du bodde här eller jag hos dig så vi kunde ta vår-promenader tillsammans , det är såå himla mysigt . Jag hoppas vi kan komma upp till sommaren , jag hoppas verkligen innerligt .

    Massor av kramar , (Jag messar dig sen också, ska kolla album med Lundell och sådär)

    SvaraRadera