måndag 15 mars 2010

Plan..

Jag måste göra en plan. Jag tror det skulle hjälpa mig. Samtidigt vet jag inte om det kanske är för tidigt än. Om det blir så att jag inte orkar följa den. Då väntar jag hellre nån dag - en vecka kanske, så att jag kan hålla mig till planen varje dag sedan. Samtidigt är jag otålig.

Promenader hör till planen. Men än är jag alldeles för seg i kroppen för att orka ta mig ut. Kanske om några dagar?
Meditation hör också dit. Det har hjälpt mig att slappna av förut och jag kan ju börja med guidad meditation som jag tycker är enklare när det finns en röst att följa. Iaf till en början.
Just nu önskar jag också för en gångs skull, att det var sommar för jag vill ut i skogen. Vet inte riktigt varför.

Just idag har det känts tungt. Men imorgon är en ny dag, och med den nya krafter.
Just ja, jag ska köpa en spikmatta att ligga på.

2 kommentarer:

  1. Kämpa på gumman ! En spikmatta tror jag verkligen på . Mamma har en , och jag la mig på den när jag inte kunde sova , och gissa hur hårt jag somnade ! ;D Så gutt är det !

    SvaraRadera
  2. Jättefina naglar du har gjort, superfina verkligen!:) Hittade till din blogg genom Familjeliv på en tråd angående att hitta vänner:) Vart bor du? Kram Camilla




    camilla.89@live.se

    SvaraRadera