fredag 5 mars 2010

Special Cleanser - Dermalogica.

Igår fick jag förresten hem min storflaska med ansiktsrengöring. Hela 500 ml Special Cleanser från Dermalogica. Flaskan gick på 424:- och jag tycker fortfarande det är dyrt, men hyn tackar mig varje kväll så jag bjuder på det ;)

Jag gillar skarpt att den här kom i pumpflaska till skillnad mot de mindre. Fräscht och återanvändbart!



Beställer alltid mina Dermalogicaprodukter från Hudvårdsbutiken.se. Snabb leverans, bra packat, fri frakt, och grym service!
Den här flaskan var slut på lager så det tog en (1) extra dag att få hem den i lådan. Då mejlar dom och talar om det tex.
Dessutom skickas det alltid med ett par prover på andra produkter i samma märke. Sånt gillas!

1 kommentar:

  1. ja fy för ångest ! :( Det är inge vidare alls , :(

    JAg går en bokföringskurs , så jag ska löra mig och bokföra minsann ! :) Åt mamma ! ;) hihi ..

    Ja det är ju inte hela världen , dessa karlar ! :) haha . ;)
    De där små små glitterburkarna , är det till naglarna ?

    Och sen var det Mint mineralburken ? är det concealer ?

    Kramar i massor gumman !

    SvaraRadera